Fotografia produktowa cennik
Jeżeli potrzebujesz zdjęć produktowych to świetnie trafiłeś/aś. W naszej ofercie znajdziesz typowe packshoty na białym tle, zdjęcia aranżowane lub sesje na modelce / modelu. Napisz do nas, a my prześlemy Ci szybką i niezobowiązującą wycenę.
Jeżeli preferujesz kontakt mailowy napisz na:
biuro@tddesign.pl

Packshot - cena
Jak działamy?
- czas realizacji nawet 48h
- wysyłamy kuriera po odbiór produktów
- cena za packshot przy ilościach >300 - 6,5 zł zdjęcie
- przy mniejszych ilościach kalkulacja indywidualna
- dotyczy małych i prostych produktów
Szybkie wyceny
Jeżeli preferujesz kontakt mailowy napisz na:
biuro@tddesign.pl
Portfolio
Najczęściej występujące słowa kluczowe
Jakie zapytania są najbardziej popularne wśród naszych klientów? Zaliczyć do nich z pewnością możemy wyrażenia takie jak: packshot ceny oraz fotografia produktowa cennik. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, że dla naszych klientów ważna jest z całą pewnością przede wszystkim cena oferowanych przez nas usług.
Uniwersalny cennik zdjęć produktowych…
…po prostu nie istnieje. Dlaczego na naszej stronie nie znajdziesz zakładki o nazwie „zdjęcia produktowe cennik„? Praca fotografa jest unikalna. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Każdy klient ma różne wymagania, do których zawsze się dostosowujemy. Równie ważne jest zarówno to, gdzie zostaną użyte packshoty, lecz także to, co będziemy fotografować oraz ile zdjęć należy w danym zleceniu wykonać. Wszystko to powoduje, że ciężko jest wycenić zdjęcia packshotowe. Cena takich zdjęć zależy bowiem od wielu czynników.
Zdjęcia produktowe cennik. Co wpływa na cenę?
Najważniejszym czynnikiem, który wpływa na cenę takich zdjęć, jest rodzaj fotografowanego produktu. Niewątpliwie tańsze będą zdjęcia prostych, regularnych przedmiotów niż rzeczy połyskliwych, zawierających bardzo wiele detali lub wykonanych z przezroczystego materiału.
Dlaczego nieregularne produkty, to zarazem droższe packshoty? Cena takich zdjęć jest wyższa, bowiem należy włożyć w ich realizację znacząco więcej pracy. Weźmy dla przykładu złotą bransoletkę. W jej skład wchodzi zazwyczaj kilkadziesiąt ogniw. Każde ze zdjęć produktowych musi w czasie obróbki graficznej przejść przez tzw. proces szparowania. W jego trakcie produkt jest ręcznie wycinany w programie graficznym, a następnie wklejany na idealnie białe tło. Można zadać sobie pytanie, czemu tło nie jest śnieżnobiałe od razu z aparatu oraz dlaczego musi być ono idealnie śnieżnobiałe? Pisaliśmy już o tym kiedyś krótkim artykule na naszym blogu. Wszystkie te aspekty wpływają na to, że trzeba włożyć dużo pracy w tego typu zdjęcia produktowe. Cena takich zdjęć musi być niestety wyższa.
Ilość zdjęć ma znaczenie
Jeżeli chodzi o zdjęcia typu packshot, cennik takich zdjęć będzie niższy wraz ze wzrastającą ilością fotografii w konkretnym zleceniu. Wpływ na to, ma fakt, że każdy produkt, który znajdzie się w naszym studio, przed wykonaniem sesji musi opuścić swoje oryginalne opakowanie, zostać wyczyszczony oraz przygotowany do wykonania fotografii, na końcu zaś — ponownie musi zostać spakowany. Nawet fabrycznie nowe produkty, podczas wyjmowania z kartonu, który przez długi czas przebywał w magazynie, mogą ulec niewielkim zabrudzeniom. Każdy taki pyłek, nawet najdrobniejszy, należy usunąć przed wykonaniem fotografii, bowiem w mocnym świetle lamp będzie on widoczny. To samo dotyczy również ubrań. Mogą być idealnie wyprasowane przed sesją, lecz w trakcie transportu zawsze pojawią się drobne zagniecenia. Ubrania również należy przygotować przed wykonaniem sesji.
Wszystko to powoduje, że wykonanie jednego zdjęcia produktowego będzie zawsze droższe, niż wykonanie większej ich liczby. Bierzemy bowiem pod uwagę nakład pracy włożony w przygotowanie produktu do zdjęcia lub zdjęć.
Ważna jest też cecha produktu
W tym podpunkcie chcielibyśmy rozwinąć nieco aspekt poruszony na początku niniejszego artykułu. Cechy produktu, które mają wpływ na cenę zdjęć to przede wszystkim:
- Materiał produktu – przedmioty, które zostały wykonane ze szkła lub takie, które są chromowane, odbijają w sobie całe otoczenie. Niestety, wszystkie fragmenty otoczenia zostaną odbite na wykonanym zdjęciu produktowym. W profesjonalnej fotografii nie można do czegoś takiego dopuścić. Doświadczony i profesjonalny fotograf jest naturalnie w stanie, przy pomocy odpowiednich programów graficznych usunąć niechciane elementy ze zdjęcia produktowego. Wymaga to jednak od takiej osoby większego nakładu pracy, co przekłada się również na ostateczną cenę zdjęć packshotowych.
- Wielkość produktu – mamy tutaj na myśli zarówno produkty bardzo małe jak i te duże. Zdjęcia produktowe biżuterii, które zostały wykonane w technice makro, powodują, że należy podejść do nich w inny sposób i ze specjalnym sprzętem, niż w przypadku fotografii produktowej dużych obiektów. Musimy zarazem wziąć pod uwagę, że zarówno fotografia przedmiotów małych jak i dużych, wymaga od tworzącego takie zdjęcia fotografa, dobrania odpowiednich obiektywów, akcesoriów oraz odpowiedniego oświetlenia. Fotograf musi również poświęcić więcej czasu na zaawansowaną obróbkę graficzną, co również nie pozostaje bez wpływu na cenę.
- Sposób pokazania produktu na fotografii packshot – fotografia produktowa nie polega na położeniu danego przedmiotu zwyczajnie na stoliku i sfotografowaniu go. Weźmy np. damską torebkę, która posiada wiszące ozdoby. Fotografia nie będzie wyglądać atrakcyjnie, jeżeli na zdjęciu na ukażemy tych właśnie ozdób. Żeby to uczynić, musimy zawiesić tę torebkę w powietrzu przy wykorzystaniu różnych akcesoriów i wtedy dopiero wykonać odpowiednią fotografię.
Życzenia i wymagania specjalne — one również mają wpływ na cenę
Zdarza się, że nasi klienci proszą nas, aby ich fotografie były inne niż u konkurencji, wyróżniające się, w taki sposób, żeby przyciągały wzrok potencjalnych nabywców. My oczywiście spełniamy każde życzenie naszych klientów, lecz niestety wymaga to od nas poświęcenia większej ilości czasu.
Bardzo często zdarza się, że w przypadku dużych rzeczy takich jak np. meble, ich transport do studia jest albo nieopłacalny, albo zwyczajnie niemożliwy. Mimo wszystko także w takich sytuacjach jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom dzięki wykorzystaniu mobilnego studia fotograficznego, które możemy rozstawić w siedzibie klienta bądź w jego magazynie. Wiąże się to jednak z większym nakładem finansowym.
Żywimy ogromne przekonanie, że niniejszy artykuł wyjaśnia w przystępny sposób, dlaczego nie możemy jednoznacznie wskazać ceny naszych usług i nie jesteśmy w stanie zaprezentować czegoś takiego jak „sesja produktowa cennik„.
Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby dobrać optymalny sposób przeprowadzenia sesji produktowej.