Jak prowadzić fanpage na facebooku?

Jak skutecznie pozyskiwać klientów swojego biznesu? – konkurs facebook
Październik 29, 2015
prowadzenie facebooka
Jak skutecznie prowadzić facebooka – cz. 2 : )
Listopad 5, 2015
prowadzenie fanpage

Prowadzenie fanpage

Portal społecznościowy facebook posiada obecnie ponad 1,4 mld aktywnych użytkowników i chyba nikomu już nie trzeba tłumaczyć, że prowadzenie fanpage swojego biznesu jest szalenie ważne. Założenie własnego profilu to kilka minut, natomiast pierwszy problem pojawia się przy utworzeniu grafiki dla zdjęcia w tle i zdjęcia profilowego. Kolejne trudności to pisanie postów i tworzenie konkursów. Nie zawsze przecież ma się na to czas, a stworzenie konkursu, który będzie legalny w świetle prawa dla nowego użytkownika to nie lada wyzwanie. Podpowiadamy zatem jak prowadzić fanpage na facebooku w sposób efektywny.

1. Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle.

Większość osób, które po raz pierwszy odwiedzają Twój profil na początku patrzy właśnie na te dwie rzeczy. Warto zadbać o to aby już po pierwszych sekundach wizyty na Twoim fanpage’u użytkownik wiedział czym zajmuje się Twoja firma. Warto również w tym miejscu umieścić swoje logo, ponieważ utrwala się ono w podświadomości odwiedzających Twój profil. Jak zatem powinno wyglądać zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle? Proponujemy aby zdjęciem profilowym było po prostu logo Twojej firmy, natomiast zdjęcie w tle powinno zawierać elementy identyfikacji wizualnej Twojej firmy połączone z Twoimi sztandarowymi usługami. Warto aby na zdjęciu w tle był telefon kontaktowy. Wszystkie te elementy muszą być estetycznie wykonane i dostosowane do wymiarów Facebooka. O wymiarach grafik na fanpage’u dowiesz się czytając ten profil:

https://www.facebook.com/GrafikiNaFP/?fref=ts

Jeżeli sam nie jesteś w stanie przygotować estetycznej grafiki, zleć to profesjonalistom!

  1. Uzupełnienie informacji na profilu

Przy zakładaniu konta, facebook poprosi Cię o podanie różnych informacji. Będzie to telefon, adres firmy, krótki opis, długi opis, strona internetowa, godziny otwarcia itp. Nie lekceważ tych pozycji. Są one bardzo ważne ponieważ nowoczesne algorytmy wyszukiwania biorą pod uwagę tzw. wiarygodności Twoich usług w sieci. Wpłynie to również na pozycjonowanie.

Jak wpływa Twój wizerunek w sieci na pozycjonowanie witryny w Google dowiesz się z tego filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=cDdo2Rh0Z0I

Zapraszamy na naszego facebooka.
Na dzisiaj to tyle, kolejne porady wkrótce!

Komentarze są wyłączone.


Notice: Korzystanie z WC_Cart::get_cart_url uznane za przestarzałe od wersji 2.5! Zamiast tego należy użyć wc_get_cart_url. in /home/dudzix/domains/tddesign.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 3853
0Top bar menu